משרד הבריאות מאשר: 71 קורבנות נשמטו מהדיווחים

    צבי טסלר No Comments on משרד הבריאות מאשר: 71 קורבנות נשמטו מהדיווחים

    במשרד הבריאות מאשרים את הפרסום בגלובס: "המשרד מצא שבחודשים יולי-אוגוסט חסרו 71 נפטרים מקורונה מפרויקט מגן אבות ואמהות. שר הבריאות רואה את העניין בחומרה רבה והנחה לבצע בדיקה מעמיקה"

    לווית חולה קורונה צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על פי הפרסום בעיתון 'גלובס', נתוני התמותה של משרד הבריאות לא נכונים. בעוד שעל פי לוח הבקרה של משרד הבריאות נפטרו עד היום 711 בני אדם, בפועל נפטרו לפחות 782 בני אדם. העדכון נובע מבעיה מתמשכת בחודשים האחרונים בעידכון הנפטרים בדיור מוגן ובתי אבות.

    במשרד הבריאות הגיבו לפרסום בגלובס ומסרו "משרד הבריאות מצא שבחודשים יולי-אוגוסט חסרו 71 נפטרים מקורונה מפרויקט מגן אבות ואמהות. שר הבריאות יולי אדלשטיין רואה את העניין בחומרה רבה. השר הנחה לבצע בדיקה מעמיקה ולהביא בפניו את ההמלצות תוך שבוע, כולל המלצות אישיות במידת הצורך. שר הבריאות מתכוון לפעול בשקיפות וליידע את הציבור בתוצאות הבדיקה ובמסקנותיו".

    במקביל, מנכ"ל משרד הבריאות פרופ חזי לוי הורה לאחד את הדיווחים של מקרי התמותה מקורונה למקור דיווח אחיד של כל המוסדות הרפואיים, בכללם המוסדות הגריאטריים אשר ישוקפו במערכת הממוחשבת של משרד הבריאות בעדכון שוטף. עד כה המוסדות הגריאטריים ביניהם גם מוסדות פרטיים דיווחו באופן נפרד לחמ"ל ומשם הועבר המידע למערכת הממוחשבת. כמו כן המשרד מבצע בדיקה האם יש מקרים נוספים שלא נוספו.



    0 תגובות